090916

Hejsan, idag har det varit en väldigt dryg dag. Jag han inte ens klart med matten jag verkligen satt och kämpade med för att slippa hemläxa... men såklart har jag oturen och är inte tillräckligt snabb och har denna kloka mattehjärna. Så ska ta och fixa matteuppgifterna snart så fort jag har hämtat mig. Jag var så jävla förbannad och ledsen tidigare ikväll. Ja, det är en jävla lång historia jag aldrig kommer att dra upp här eller någon annan stans. Ja vad kan jag mer säga? Ligger och fryser som bara den just nu. Händerna, fötterna och näsan är iskalla. Jag ska snart tvätta bort sminket, sätta på mig varma tjocksockar, dricka en varm kopp te och göra matten.
Någon som är trollkarl och kan trolla så vi får sommarlov nu? Det hade inte varit dumt!

Ha det bra! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0