090912

Hello!

Tänkte skriva ett litet inlägg här i väntan på att Malin ska komma. Hon är på väg ner nu. Vi ska upp på byn och hyra film och köpa godis. Hoppas vi får en mysig kväll.
Idag har jag bara legat och slöat framför datorn och lyssnat på musik och kollat på Hem till midgård. Haha, jag älskar den serien, hoppas dom kan sända det på tv:n igen. Jag åkte även iväg till mammas grav och satte dit blommor. Nu är det verkligen fint där. Du finns i mina drömmar och tankar varje dag och varje natt mamma. Det är förjävligt att det blev såhär, men endå det bästa..

Lägger in en bild.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Leia

Det är bra tack, hur är det med dig? =/

Med tanke på inlägget här ovanför.

2009-09-12 @ 19:02:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint du gjort på mammas grav...!

2009-09-14 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0