090911

Sitter hemma hos momma nu. Jag har inte varit här på flera veckor så det var på tiden att åka hit idag. Alltså seriöst, jag vet inte vad jag ska skriva om här på bloggen. Alla inlägg är lika dana så det blir trist för er läsare att läsa om inläggen. Iallafall kan jag berätta lite vad vi gör på skolan osv. Idag tex. fick jag och Amanda gå ut och skissa en staty. Ni som känner till Sundsvall vet nog dom där ''Vet ej, Nej, Ja'' skylten? Ja den fick jag och Amanda sitta ute bland allt folk på en bänk och skissa av. Haha, lite utstirrad kände man sig. För någon dag sen var vi ut och fotograferade skulpturer på hus runt i Sundsvall. Vi har också hållt på med serier, och har man roliga klasskamrater som Jim blir lektionerna roligare.

Vet ni hur jävla skoltrött jag är? Jag sitter redan och räknar dagarna tills sommarlovet.. Önskar att det var jag som tog stundenten i år. Det hade varit jävligt skönt. Liksom, sova bort hela vintern så sommaren kan komma så snart som möjligt. Hihi..

Ha det bra allesammans. Ska lyssna lite på musik här nu och bara ta det lugnt.
Puss och kram ♥

Tänk er en dag på stranden med en Twister i handen. Käften Jessica, jag blir bara ännu mer deprimerad över att vintern snart är här..

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Leia

Tack söt!



Hur är det med dig idag?

2009-09-11 @ 21:55:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Blir det sovdags snart? =)



Det är bra här med. =)

2009-09-11 @ 23:28:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0