090905

Det är tråkigt med bloggen nu. Jag har inte en aning om vad jag ska skriva.
Så jag ska försöka skriva något.

Var på Hudikmarknaden igår med Amanda, Fredrik och Sandra. Inne på själva marknaden var det inte så kul men vi träffade även folk som man inte träffat på hela sommaren, som Nina. Jag, Nina och Sandra åkte även virvelvinden. Haha, det var så äckligt eftersom den där grejen man håller i satt ju inte fast, och dom snurrade oss hur mycket som helst. Men det var så jävla kul!
Sen när vi tröttnade på själva marknaden gick vi till Frasses för jag var törstig och Fredrik skulle äta. Där inne jobbade det jätte läskiga turkar som började hoppa för dom skulle försöka vara roliga, hjälp!! liksom. Jag hade så jävla roligt, skrattade så himla mycket. Tack, jag behövde verkligen den där kvällen :-).

Idag hade jag väl bara tänkt att hyra en film och köpa gotta. Ibland är det skönt att bara vara själv och ha mysigt framför en film men det är dubbelt så mycket roligare att ha mysigt med kompisar så man får skratta så tårarna rinner. Hoppas vi snart kan ha en filmkväll brudar!

Ja det var nog allt från mig just nu. Ha en bra dag! ♥




Ingen vesuvio..

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0