Ny design

Har suttit nu ett tag och gjort om bloggen. Nu är det en ny och fräsh design. Det i alla fall inte någon ny design på länge i alla fall. Jag orkar inte sitta och hålla på att pillra med en ny åt mig själv, så den här får duga framöver. Tyvärr så synd bloggen bara i Mozilla Firefox. Klicka på länken på högra sidan här i bloggen så kan du ladda ner Mozilla där. Hoppas ni gillar bloggens nya look. :)

Nu ska jag sova. Jag börjar känna nu att min mage kurrar, får somna snabbt så jag kan äta frukost så fort som möjligt. Ett måste när jag ska sova är mammas morgonrock. Den ligger alltid med i min säng så jag kan kurra ihop mig, krama den eller gråta i den. Den har tyvärr slutat dofta mamma (tack vare AnnMarie). Men jag känner den endån, vart jag än är så kan jag känna den ibland.

Godnatt nu alla söta och rara!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0