Heaven is a place on earth

Efter att låtit tårarna rinna en stund och tagit en lång dusch med fullmaxad radio så känns det bättre!
Har fortfarande inte hunnit packat min väska än, men ska göra det strax. Jag har inte så mycket jag ska ha med heller. Ett ombyte behövs ju bara och jag vet vad jag ska ha för kläder med mig, så det är lugnt.

Kom ju på.. Imorgon om man har gjort klart sin tidning får man sluta vid 11. Eftersom då har man inte någonting att göra på våran 2 timmars och 40 min långa lektion. Själv har jag bara jätte lite kvar och det tar säkert minst 30 min att göra. Synd att jag skulle åka till Brunflo imorgon! Annars så hade jag kommit hem tidigt.
Men då blir det att sitta på skolan och skriva på min novell som ska vara klar till nästa vecka. Den ska vara 8 sidor lång, själv har jag bara skrivit 3 st än så länge ^^.

Nä! Nu ska jag ta tag i packningen och sedan bädda ner mig och kolla på film. Ha en fin kväll!


♥ Haha, någon dag innan skolavslutningen. Diana, Amanda, jag och Sandra!





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

Min älskade Jessica, jag finns här. Ring om det är något!

Novellen behöver inte vara 8 sidor, den fick vara minst 2 och max 8 (:

Sov så sött <3

2009-10-15 @ 21:02:19
URL: http://amandamountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0