091029

Är nu äntligen i Hoting hos syster, Dennis och deras son Theo.
Jag tog bussen från Östersund till Strömsund och vart upphämtad där av dem. Vi passade på att åka till Dollar Store och sen for vi vidare till Hoting.

När vi kom fram började Helena med maten. Mackaroner och korv med gorgonzola sås. Det är så jävla gott! Efter maten så gjorde väl vi inte så mycket. Jag och Helena tog med oss Theo ut och gick med Dennis syster Karolina.
Efter att vi hade gått en bit upptäckte jag att jag hade spya i mitt nytvättade hår.. Jag har fortfarande inte tvättat bort det, jag glömde bort. Ska göra det senare när jag ska borsta tänderna och lägga mig och sova.
Jag tycker faktiskt inte att det är lika äckligt med bebis kräk. Jag blir inte alls äcklad som jag skulle bli om någon ''vuxen'' skulle spy.

Jag hoppas jag kommer att sova någonting inatt. Det är så att grannarna har fest och slänger igen dörren som in i helvete att det inte skulle förvåna mig om fönsterrutorna skulle gå sönder. Och det är en jävla massa dunka dunka också. Aja, får sova med hörlurare och lyssna på musik som jag gör nästan jämt.

Jaa.. Vad ska man skriva nu då? Det har just snöat här... Jag vill inte ha vinter, snö, kyla eller halka. Jag är fan expert på att halka. Det är nästan så att jag måste ha hjälm och en kudde bak på arslet om jag ska gå ute på gatorna utan att skada mig. Vi får se hur jag överlever denna vinter..








Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Isaa

Ha en bra dag!

2009-10-30 @ 14:36:22
URL: http://bellisan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hoppas ni får sova i natt trots olivet hos grannen. Kul att du är hos suster och hälsar på.Mysigt och få gosa med Theo. Hälsa alla och må så gott se upp för halkan så slipper du kanske hjälm och kudde.

Kram på dig

2009-10-30 @ 22:03:00
Postat av: I r o n i e l l e

Halka är ingen höjdare, haha! :)

2009-10-31 @ 01:15:01
URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0