091028

Idag är det Onsdag och det är fortfarande några dagar kvar på lovet. Skönt!
Jag hade en jävla konstig dröm inatt. Först hade jag superkrafter och någon ville ha dem så han jagade mig. Sedan kom jag till parlamentet där Robert Gustavsson, Petra Mede och han som är flintis, jag kommer inte på vad han heter. Jag satt breve Robert och berättade hur jävla rolig han var och att jag alltid har velat träffa honom.

Vaknade sedan vid 11 och tog 12 bussen in till stan. Hittade ett par byxor, bh och två rosetthårspännen. Blåa den här gången. Jag ska ta kort och lägga upp senare.

Jag ska slänga ner pyjamasen och ett ombyte i väskan. Jag åker ju till Hoting i morgon och stannar där tills på lördag då pappa fyller och ska fira där hemma hos Helena. Jag åker sedan bil hem med pappa och mina syskon.

Nu ska jag kolla klart på en film jag startade igår men orkade inte kolla klart eftersom jag vart så fruktansvärt trött igår kväll. *gässsssp*. Det lär nog inte bli så mycket film kollande ikväll heller, jag lär nog somna om jag känner mig rätt!

♥ Hittade en jätte fin skjorta inne på H&M för 199 kr. Men den fick
inte följa med lilla mig hem idag. Jag måste tänka på allt annat jag behöver! :-(







Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

hha! Ja visst är han lite småflantig? :P

2009-10-28 @ 20:24:17
URL: http://zoohna.blogg.se/
Postat av: D E L L A

Ha en mysig torsdag :)♥

2009-10-29 @ 00:29:03
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0