091025

Nu é jag helt galen, galen i dig... Haha, jag älskar låten med Tomas Ledin!

Malin gick för en stund sen hem och jag ska om ett litet tag åka till mammas grav och göra fint. Efter det ska jag momma, mikael och mommas granne åka och äta.

Jag och Malin låg och kollade på film hela natten. Första filmen vad Hannah Montana the Movie (så jävla bra!) och den andra, världens finaste film A walk to remember. Så inatt vart det tårar och skratt... Haha.
Malin somnade vid 4 när filmerna var slut, själv låg jag vaken och försökte sova men inte fan fick jag en blund. Låg vaken resten av natten men lyckades somna på morgonen. Jag är inte så trött idag konstigt nog.

Jag har väl inte så mycket att skriva nu mer, men jag lär nog skriva mer senare ikväll.
Ha en bra dag!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0