091024

Grattis till min älskade vovve Killen som idag fyller 5 människoår. Lillmattes pojk!

Kan inte förstå att jag har sovit hela 13 timmar i natt. Jag har varit sjukt trött hela veckan och har sovit jätte lite på nätterna, som jag själv inte kan förstå vad som är fel. Det var verkligen skönt att för en gångs skull kunna få sova ut. Nog om detta nu.

Igår kom jag till Brunflo. Vi åt mat på Rätt in och sedan gick jag upp till pappa för vi skulle på spökvandring med min lillasyster Veronica.
Malin och Anton skulle också gå så vi träffades där borta. Vi fick köa väldigt länge tills vi skulle börja få gå. Jag känner mig väldigt töntig eftersom innan kl 9 är det en mindre läskig bana så småbarnen ska kunna gå. Men jag, Malin och Veronica vart ju så jävla rädd. Vi höll i varandra (Malin höll i guiden) och var berädda att springa ut från skogshelvetet.
När vi hade gått klart så bestämde jag, Malin och Anton oss för att gå klockan nio igen (haha, tuffingar). Så vi dtällde oss i kön igen när klockan började närma sig 9. I den där jävla kön var det ju fortfarande en massa småbarn som skulle gå. Efter ca 1 timma fick vi gå, med samma guide som förra gången och Malin hade sitt grepp om henne ^^. Kan säga att efter allt skrikande hade jag så fruktansvärt ont i huvudet.

Pappa kom sedan och hämtade oss och for ner till honom och fikade lite tills jag skulle gå hem och sussa. Somnade på en gång jag lade mig.

Nä nu orkar jag inte skriva mer, ska strax äta min favorit middag. Stekt potatis med falukorv och ketchup.
Ha det bra allesammans. Ska springa upp en sväng till pappa och ge min bebis en grattis puss.

Visst ja! Idag är det 2 månader kvar till julafton. Vill inte, vill inte...



Fina Killen

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: moa.

vad söt hud , vad heter den ? (:

2009-10-27 @ 20:30:04
URL: http://moaekvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0