091022

Nu har jag äntligen lämnat in min *host* braiga *host* novell. Kan slå vad om att han sitter och dör av skratt när han ska rätta och läsa igenom den...
Aja, hade idrottsprov första timman. Det kändes bra faktiskt, så jag kan alltid hoppas på ett bra resultat =)
Sitter på svenskan nu och får göra vad jag vill, eller ja. Inte bokstavligt talat, men ni fattar. Så här tänkte jag sitta och lyssna på musik och vänta på bättre tider. Efter svenskan har vi lunch, hoppas på något gott idag. Och sista lektionen är bild i 3 timmar. Ska börja på ett projekt och jag funderar på att göra en affisch.

Haha, fan vilket dåligt inlägg. Ska skriva bättre senare, när jag orkar. Är så jävla trött idag. Det är verkligen inte härligt att kliva upp halv 6 och sen komma hem kvart över 5 på eftermiddagen. Men nu har vi inte mer prov förens veckan efter lovet.
Det ska bli så härligt att ha engelska prov måndagen direkt efter lovet, YES! Kill me some one..

Ha en bra dag!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Det är bra med mig me :D



har du annars haft en bra dag? :)

2009-10-22 @ 16:53:58
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jo, jag har också haft en bra dag :D



hoppas du får en trevlig helg nu ;)

2009-10-24 @ 12:34:15
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0