091019

Ni vill inte ens veta vad jag såg när jag kollade ut genom fönstret imorse. Det snöade! Jag vill inte ha snö nu.. Det är okej att snöa i december då det är jul, men inte nu. Det var som tur sån där blöt snö. Alltså, det lade sig inte på marken ^^

Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan. Matte, svenska och till sist engelska. Fick även sluta tidigare från engelskan så jag han precis med den tidiga bussen idag. Skönt! Diana följde med mig hem en snabbis, så vi satt mest bara och pratade osv tills hon skulle iväg till frissan.

Jag har inte så mycket att skriva idag. Men jag är faktiskt alldeles strax klar med min novell. Så det är skönt!
Ska nu läsa vidare i min tråkiga datakunskaps bok. Jag får nästan panik! Det är 47 sidor vi ska kunna till imorgon och ingenting sätter sig :-(.

Ni får önska mig lycka till imorgon!

Haha, jag höll på att dö när jag såg den här inne på Kissies blogg xD





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0