091018

Suck.. Imorgon är det måndag igen, och en hel vecka med prover och inlämnings uppgifter. Hur i allsindar ska jag hinna med allt? På tisdag har vi datorkunskapsprov som jag inte fattar ett skit av, torsdag ska novellen vara färdigskriven och inlämnad också har vi idrottsprov. För mig är det jätte mycket på bara en vecka. Visst, vi har haft tid att plugga på men det har varit andra saker också!

Har märkt att jag inte har bloggat på hela helgen. Men jag skriver lite om vad som hänt osv.
For på bio i lördags med mormor och morbror. Flickan som lekte med elden såg vi.
Filmen var bra, dock inte lika bra som den första, Män som hatar kvinnor. Själv var jag så sjukt trött efter nästan en natts osömn.
Innan bion gick vi på lite affärer och kollade. Jag köpte en tröja jag är helt kär i. Gick sedan och fikade och sedan gick vi och köpte gotta vi skulle ha under bion.
Nu idag har jag väl inte gjort mycket mer än att åka buss och duschat. Snälla pappa som skjutsade upp mig på Ica så jag kunde köpa en dricka och tuggummi som jag kunde ha på bussen. Okej, inte för att det var så intressant men... Haha!

Nä ska nu ta och fixa min lampa som slutat fungera och sedan öppna datakunskaps boken och försöka läsa 47 sidor. Tills jag somnar iallafall.

Bio godis!



Godnatt alla söta läsare!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Anneli

Hej Jessica!

Lycka till med dina prov och inlämningsuppgifter den här veckan. Det verkar körigt.

Må så gott trots all stress

Kram Anneli

2009-10-18 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0