091015

Hejsan!

Dagens schema har sett ut såhär:
08:15 - Idrott. Klantarslet själv gick ifrån idrottskläderna imorse, så ingen idrott för min del.
09:55 - Svenska. Skrev på novellen.
11:00 - Lunch
12:00 - Bild fram till 14:15. Vi gick och kollade på konstutställningar inne på Kulturmagasinet, jävligt tråkigt!

Dagen har väl inte varit den roligaste. Mest en sådan dag jag känt att jag bara vill gräva ner mig någonstans..
Dagens fördel var att vi fick sluta 30 min tidigare så jag han med 14:20 bussen hem.

Ikväll ska jag packa, plugga och sen duscha. Åker till Brunflo imorgon efter skolan, så det blir ett överfyllt skåp imorgon med. Synd bara att bussen går så sent :( 17:15 ifrån navet och vi slutar runt 3 imorgon. Vad ska man då göra i 3 timmar i väntan på bussen? Jadu, man får väl sätta sig i en buske och pilla rumpa (haha).
Nej nu ska jag vara seriös. AnnMarie ropar nu så nu ska jag ner och äta fläskkorv och potatis = inte gott.

Ha det bra!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0