091011

Hejsan!

Vilken rolig kväll jag hade igår. Vi åt jätte god mat (tacos) och kollade på Drag me to hel och sen 17again. Jag vart lite besviken på 17 again. Eller ja, jag hade förväntat mig att den skulle vara bättre som alla säger. Drag me to hell kan jag säga att den ser jag aldrig mer igen. Den sög och det är en sån där skrämmarfilm, som en jävla ful tant kommer upp i tvrutan helatiden, alla satt och skrattade åt mig när jag hoppade till och skrek för den där jävla tanten.

Just nu ligger jag fortfarande kvar i sängen. Jag har varit ner och ätit god frukost dvs rostade mackor med ost och hallonyoghurt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Det blir väl att fortsätta ligga här i sängen och kolla på film.



Bill Kaulitz har ändrat sin frisyr ännu en gång. Jag vill fortfarande att han ska ha sin lejonman, men jag lär mig älska hans nya frisyr. Han är ju fortfarande samma gamla Bill ♥

♥ Ljusa slingor och sin fina lejonman.


♥ Slingorna borta med sin fina lejonman.


♥ Lejonmanen borta.



♥ Fina fina Bill.


♥ Dreadsen borta.


♥ -"-


Som sagt, han är fortfarande Bill♥



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Sv; hihi, lite kanske :D !

2009-10-11 @ 13:54:20
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0