091010

Vem vill inte kliva upp en lördags morgon helt risig i håret, gå ner och fika världens frukost så man känner sig fet sen i en helt lugn och ro villa? Tror ni jag fick uppleva det imorse eller? Näe! Här ska familjen Wiklander bjuda hem stora släkten och alla ska sitta och prata i köket när jag kommer ner och har försökt fixat mig någorlunda så jag inte såg ut som värsta alien. Ja, där ska jag stå och försöka rosta mackor och slänga i mig som så fort som möjligt och smita där ifrån sen. Tydligen ska alla stanna på middag senare. Tror ni jag slipper undan från den? Nej. '' Vi tycker att det är roligt när du är med. Det tycker Annelie oxå''. Hm, som om att jag livar upp och är den socialaste folk vill äta med, pöh knappast! Jag får väl bara sleva i mig en kyklingbit eftersom jag ska äta tacos hos Amanda och Oliver med Fredrik och Sandra. Senare på kvällen ska vi kolla på film och bara ha det mysigt :) ♥

Idag har jag även städat mitt rum. Min klädhög har jag hälften vikt in och resten slängt i tvätten. Jag har för en gångs skull bäddat min säng. Det är AnnMarie som alltid gör det annars.

Nu ska jag försöka måla mina naglar ♥ och lyssna på awesome musik!
Ha det bra alla snyggingar där ute :)



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0