091009

Sitter i skolan och har för en liten stund sen haft matte prov. Det gick faktiskt bättre än väntat, det känns som om att jag har klarat det iallfall. Men jag ska inte ta något förgivet. Har nu håltimma fram till klockan 12 då vi har medieproduktion. Det kommer att vara jäkligt drygt att sitta och vänta. Men jag får väl skriva lite på min novell.

Efter skolan ska jag, Amanda, Ida och Fredrik gå och köpa varmchoklad. Hoppas den är så god som du säger Amanda ;). Men varmchoklad är alltid gott, speciellt efter en kall snöig dag.

♥ Olli
sötfia gjorde om en bild på mig igår.
Den vart jätte fin, bättre än orginalet :)


Nej nu ska jag skriva lite på min novell. Ha det så bra alla! :)




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

jag älskar dig min puff

2009-10-10 @ 15:18:41
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0