091004

Morsning!

Dålig uppdatering.. Jag vet!
Sitter hemma helt ensam och lyssnar på musik. Har till och med huset för mig själv. Då är det högsta volym som gäller!
AnnMarie och Bosse är på bilbingo som vanligt på söndagar. När dom kommer hem köper dom med sig en kebabrulle till mig. Mums mums! Jag har inte så mycket att göra idag. Funderar på att springa till Ica och köpa en ansiktsmas som jag kan ha ikväll efter jag tagit mig en lång dusch. Det var ju riktigt länge sen jag använde ansiktsmask nu. Aja.

Igår gick jag och Amanda till Ica och köpte lite frukt och dricka. Vi gick sedan hem till henne och laddade ner film och gjorde fruktsallad. Filmerna vi laddade ner var '' The girl next door'' Jätte bra film. Började till och med böla (hehe). Den andra filmen hade jag sett lite grann av förut när jag var mindre. Jag tror den hette ''The blair witch projects'' (du får rätta mig om jag har fel Amanda). Filmen sög i alla fall men den var läskig. Det var lite äckligt sen när jag skulle gå hem.. hehe (a).









Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Sv; hiihihih men gumman jag har pluggat och kommer seriöst inte på något att skriva om :D! <33

2009-10-04 @ 19:23:14
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Sv; Du är söt dygnet runt älsklingen min! :D <3

2009-10-06 @ 20:12:34
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Sv; Det är DU som är det min raraste ängel <3

2009-10-07 @ 21:02:30
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0