Dumma youtube!

Jag sitter här och försöker ladda upp videor på youtube men det blir bara fel. Jag som ville lägga upp på bloggen :<.
Men när jag får till det så lovar jag att jag lägger upp här!

Jag kan inte sluta kolla igenom mina bilder eller videosar sen konserten igår. Alltså, jag ryser i hela kroppen. Speciellt när jag tänker på när jag vinkade till Robert (Robban) och han vinkade tillbaka, när han kastade sin handduk till mig och när jag formade händerna till ett hjärta så Tomas såg. Han pekade på mig, gjorde respekt tecknet och sedan en tummen upp. HIHIHIHIH! Lite måste jag väl få skryta va? ;)

Jag SKA iväg på fler spelningar när de kommer hit till Sundsvall eller Östersund om inte båda. Har sett dem totalt 4 gånger nu, och fler kommer det att bli! Jag håller tummarna på att de kommer till Gatufesten.

?


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; HejHej! oj, där ser man!

jag tror att de är gratis. Jag har aldrig lyckats bli medlem så jag vet inte. :)

2009-11-14 @ 23:05:00
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; okej, vad bra! :)

men jag fattade inte en grej! :P x)

2009-11-14 @ 23:30:47
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: emma

har du haft en bra lördag sötnos? (:

Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

2009-11-15 @ 21:05:51
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0