091114

Hejsan alla fina läsare!

Vilken dag/kväll igår. Så jävla underbart!

Jag började dagen med matteprov, och det kändes som att det gick bra. Håll tummarna med mig! Dagen fortsatte.. Eller kanske man säger morgonen? Men iallafall vi hade mediekunskap och vi gjorde inte ett skit om jag minns rätt. Sedan hade vi lunch och vi gick efter den till Jack and Jones där tAKiDA skulle spela akustiskt och signera. Själv var jag lite småtöntig när dem kom in till affären och gick förbi oss. Jag höll på att börja grina.. Haha! Efter en timmas väntande kom de äntligen ut och spelade 2 låtar och sedan signerade dem min skiva.

När allt det var klart gick jag, Amanda och Sandra iväg till hemköp där vi köpte en mannafrutti vi smakskade i oss på Åhléns sedan. Där satt vi i nästan 2 timmar innan vi gick iväg till Subway och åt. Då kom även Fredrik som åt där med. Efter vi hade ätit gick vi ner till navet för att ta bussen till sporthallen för att köa. Men väl där nere upptäkte jag att jag hade mitt busskort kvar i väskan som Bosse hade hämtat. Så typiskt mig! Bussisen sa att jag fick springa och köpa en bussbiljett så jag gjorde det och jag hann precis med bussen.

När vi kom fram var redan Zoofie och hennes kompisar där som redan hade stått och köat sedan halv 3. Man kunde köpa en massa tAKiDA tröjor och andra saker så jag köpte en "flagga" som jag sedan ska hänga upp.
När klockan började närma sig 7 släppde de in oss och vi sprang allt vad vi kunde till platsen längst fram i mitten. Kl 20:00 började förbandet spela, Sonic Syndicate. De var rätt så bra faktist! Jag hade aldrig hört dem förut. Klockan vart halv 10 då tAKiDA äntligen kom ut på scen. Kvällen som jag väntat på sedan storsjöyran, är över nu. Huhuh.. Men jag kom hem med halva Robbans handduk (både jag och Amanda fångade den så vi klippte av halva), en signerad skiva, en tAKiDA "flagga" och även en tAKiDA påse.
Jag är så glad! Det var den bästa kvällen i hela mitt liv! Jag kommer att leva länge på det här.

♥ På Jack and Jones i Sundsvalls in galleria. Mattias, Robban och Tomas.



♥ Signerad skiva.



♥ Sandra i väntan på att vi skulle bli insläppt.


Robban och Tomas.


♥ Mattias.



♥ Robban.


♥ Sandra, jag och Amanda sjunger med i låtarna.



♥ Robban.



♥ Här ser ni en lycklig Jessica med sina saker. Hihihi.





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

Guud vad kul för dig gumman! :) Älskar dig

2009-11-14 @ 16:06:11
URL: http://zoohna.blogg.se/
Postat av: Linn

Takida, så himla underbart!

2009-11-14 @ 16:30:53
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: Miranda

åhhhh vad fusk =D jag måste vänta till på torsdag! men ska se dom 3 gånger iaf.. =D Grattis!

2009-11-14 @ 20:12:36
Postat av: Anonym

Vad roligt att det blev så lyckat gumman. Jag blev tårögd när jag läste. :D kramar

2009-11-17 @ 13:24:17
Postat av: Moster

Glømde skriva att det var moster som skrev inlægget innan.

2009-11-19 @ 20:13:29
URL: http://b3tty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0