091110

3 DAGAR KVAR!

Denna dag har varit helt okej. Har haft datakunskap och medieproduktion idag.
Eftersom vi slutar 20 min efter våran buss har gått så gick jag och Amanda tidigare så vi hann med 20 över 2 bussen hem. Mötte upp Elin oxå innan så jag fick tillbaka min telefon :D!

Sitter här hemma och ska till och fortsätta skriva på min engelska uppsats. Jag blir nästan deprimerad när jag ser hur mycket alla andra har skrivit. Oj, hur mycket har jag skrivit då? He he..... Skärpning nu Jessica!
Fast innan jag sätter igång med det så ska jag gå ut och ta bort all snö. Gubben vinter är ju så vrång och kunde inte vänta tills december, suck..

♥ Storsjöyran 09. Ser ni mig och Amanda? (har ringat in.)
Även Zoofie och hennes syster är med i bilden. Ni ser dem i röd tröja
nästan bredvid mig och Amanda? Det är dem ;)




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Anonym

har skrivit det många ggr:) kika under kategorin Fashion!

2009-11-11 @ 15:34:27
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0