091109

Idag har jag inte varit så äckligt trött som jag har varit de senaste skolveckorna. Kanske är för att jag har sovit ut ihelgen? Men jag slår nog vad om att jag kommer att vara dö trött i slutet av veckan. På fredag kommer jag minsann inte att vara så trött antar jag. Utan då kommer jag att vara så uppspelt att jag inte ens märker att jag är trött, om jag nu skulle vara det. Ni kommer väl ihåg att på fredag är det den 13e? och det innebär älsklings tAKiDA! ♥ Det kommer att bli hur jävla underbart kul som helst!

Nu har jag en massa läxor att ta hand om. Ska skriva klart en dum engelsk uppsatts som ska in på onsdag. Det är verkligen as tråkigt, speciellt när man inte hittar någon bra information.. :< Sedan blir det till att plugga inför kompliterings matte provet jag har på fredag. Suck.. Ge mig en ledig dag i veckan åtminstonde?

Efter vi hade slutat idag gick jag och Amanda till CoffeHouse och köpte oss en varsinn varmchoklad med småa marshmallows bitar i. Det var gott i början men det vart för mycket efter man ätit några marshmallows. Vi pratade en massa och gick sedan till bussen.

Det har faktiskt varit en bra dag idag. Det vart mycket skratt när jag, Zoofie, Julia, Amanda och Ida skulle planera att göra en film. Själv har jag rollen som våldtäckts Jens, Haha! :'D


♥ Skolprojekt på bildlektionen.







Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0