091107

Klarade mig inte från bloggen längre. Jag kände att jag ville skriva lite så jag börjar blogga igen.

Hejsan! Är allt bra med er? Med mig är det helt ok.
Under veckan har det väl inte hänt något speciellt. Prov på måndag, brandövning i tisdags, matteprov i onsdags och min bror Niklas fyllde 18 år! I torsdags så tror jag inte att det hände något speciellt. Och i fredags (igår) hade jag mediekunskaps prov som inte gick bra.
Jag följde med Elin hem till hennes lägenhet igår för hon skulle hämta några saker. Vi for sedan hem till Gnarp och köpte chips, dipp och dricka. Väl hemma upptäckte jag att jag hade glömt min mobil hemma hos henne i Sundsvall. Jag känner mig så otroligt lyckad! Så här sitter jag mobillös tills på måndag. Eller ja, jag har min gamla halebop utan pengar, hehe.
Men det känns skönt att bara få vara mobilfri ett tag. Ingen som ringer eller ska bomba med sms. Men såklart saknar jag all musik. Hur ska jag klara resan till skolan på måndag, utan musik? Nog om detta nu.

När vi kom hem till mig igår, jag och Elin, så åt vi mat och kollade sedan på Idol och åt vårat snacks vi köpt.
Elin åkte hem vid 11 och jag slog på en film och somnade vid 01-02 någon gång.
Det var verkligen kul att få vara med dig igen Elin. Det är jätte tråkigt att vi inte har kunnat vara med varandra lika mycket som vi var förut. Åh vad jag saknar tiden :( ♥









Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: elin

ja det var jätte kul att vara med dig :) hoppas vi kommer ses mera nu igen gumman <33

2009-11-08 @ 20:04:19
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0