091101

Nu är jag hemma i Gnarp. Jag åkte hem till Brunflo från Helena, Dennis och Theo från Hoting igår och var hemma runt halv 12 på natten.

Vi firade pappas födelsedag i Hoting så jag hjälpte Helena med maten och annat grejs som skulle fixas. När resten av mina syskon och pappa kom så drack vi först bål. Sedan åt vi middag, efterrätt och till sist fikade vi lite kex och godis. Jag ville egentligen inte åka där ifrån men jag hade inget annat val. (Jag kommer snart tillbaka, det lovar jag!).

Jag ska nu ta och fortsätta plugga och sedan ta en snabbdusch.
Här kommer lite bilder:

I väntan på att Helena och Dennis skulle hämta mig i Strömsund. Bussen
gick inge längre. Annars så hade jag fått väntat as länge tills nästa buss gick.



♥ Jag och ny duschade Theo.




♥ Theo hade fått ett jätte sött diadem när vi var på Dollar.



♥ Dennis, Theo och Helena.



♥ Theo, Helena, Veronica och Fredrik.



♥ Sötnos.




Nu:
Plugga!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: IT'S MADDE

nawww vad söt bebis :D

kram =)

2009-11-01 @ 19:53:29
URL: http://itsmadde.blogg.se/
Postat av: I r o n i e l l e

Vilken söt liten Theo! :)

2009-11-01 @ 21:05:13
URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0