Twilight hos Olivia

Okej, jag säger bara såhär, Twilight är den finaste film jag sett. Alltså, jag satt och grät. Fy faro vad jag älskar filmen. Och det där med att Robert Pattingson var ful... Ehehee,, Baaaaaaaaaaaara skoja alla (a), Han var ju sjukt underbar, Men nog om detta nu.

Sitter hos Olivia nu. Hon sitter och äter mat medans jag lånar hennes dator och skriver ett inlägg. Innan jag kom hitt så svängde jag in på ica och köpte mig en påse med lösvikt, Så jag kan ju inte hålla handen borta från påsen heller. Jessica Engström är ett riktigt godismonster, tyvärr så stämmer det. jag försöker hålla mig till lördagarna då jag får smaska i mig bäst jag vill, sen då på vardagarna så får jag bara gå och trycka i mig morötter och grönt tills jag spyr.

Skriver kanske mer sen när jag kommer hem. Ha det bra. 
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Ber om förlåtelse för avbrottet... Men absolut störtmysigt! Kom hit igen! :D<3

2009-05-10 @ 01:07:32
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0