TRÖTT

Jo, det blir en tidig kväll igen. Jag är helt slut och jag är nästan glad att jag inte åkte på aerobicsen ikväll. Min träningsverk och mitt gäspande. Synd bara att det var sista gången. Det är verkligen kul det där med aerobics. Hoppas dom kommer att börja igen. Nu ska jag försöka fortsätta hålla igång konditonen genom att vara ute och springa. Kommer inte hinna långt förens jag fått håll. Haha, aa men det ska nog gå får ni se.

Jag känner mig som ett litet barn som går och lägger sig hur tidigt som helst. Klockan är ju inte ens nio. Men eftersom jag snart slocknar så tänkte jag sova. Godnattkramar och pussar till alla.

/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0