Städat!

Nu äntligen har jag städat. Toalett, dusch, golv.. Ja allt! Haha, hela jag stinker rengöringsmedel. Använde ju 3 olika så det var lite svårt att hålla reda på vad allt skulle vara till. Det bästa med allt var att jag hade plasthandskar, hihihi.

Fan å, ända sen igår filmen Twilight tog slut så har jag varit sugen på att se den. Jag ska nog köpa den eller önska mig den när jag fyller år. Så sjukt bra! Man kan ju inte ladda ner längre, inte för att jag laddade ner filmer men musik. 

Snart ska jag äta korv och potatis med ägg, så sjukt gott. Men det är Bosse som lagar, haha ni skulle sett min havregrynsgröt han gjorde till mig. Men det blir förmodligen bra :)
Efter jag ätit ska jag faktiskt starta The sims.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0