Rubrik

Kommer inte på vad jag ska ha för rubrik, så jag skriver rubrik som rubrik. Det vart lite mycket rubrik i meningen, hehe. Nu ska jag gå och tvätta och göra rent ansiktet osv så jag kan kladda på mig en ansiktsmask. Det är ju så himla skönt efter åt, man känner sig riktigt fräsch och go. Ikväll kommer jag läsa länge, har saknat boken så fruktansvärt mycket. Inte bokstavligen då, hehe.

Nu är sommaren snart här! Det landade ett sån där stor mygga på mitt fönster nyss, fy vad jag hatar sånna och alla andra kryp som sprattlar och krålar. Det är så äckligt tycker jag. Och vi ska inte ens nämna fjärilarna....

Nej men nu ska jag gå och göra någon nytta istället för att sitta här.
Massor av kramar  / Jessica ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0