Packar

Håller nu på att packa eftersom jag åker buss till momma imorgon som bor i Östersund. Det kommer att bli väldigt kul att få komma upp dit igen. Imorgon går jag bara 2 lektioner och sen måste jag hem och fixa, sedan sätter jag mig på bussen upp dit.
Jag vet inte vad jag ska packa nu heller, stannar ju till söndag och jag är ju en sån som typ nästan byter kläder varje dag och jag måste ha något å välja på. Ni ska se min väska när jag bara åker iväg en helg. Det är väl bättre jag hyr en släpvagn vi kan sätta fast på bussen eller nåt sånt. Andra resenärer blir nästan lite sur när man sitter och tar upp all plats med all min packning. So what? Jag älskar kläder!

Men nu ska jag fortsätta. Jag ska försöka tänka lite på alla resenärer som vill ha plats. Jag lovar..  Fast bara lite.

/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0