Hemma!

Fan vad härligt. Vi fixade med grejer inför föräldramötet ikväll sista lektionen så vi slapp stanna kvar på skolan. Jag hann bli klar med att skriva hur en sak fungerade. Jag gav upp mobiltelefonen och valde TV-apparaten istället. Lämnade in till Maria och hon sa att den var väldigt bra. Hoppas på mitt betyg nurå. Det där var en fördjupning som jag igentligen inte behöve göra, plus att vi hade fått uppgifter och alla skulle göra G uppgifterna men jag gjorde även för högre betyg men inte alla. Jag tycker att jag har kämpat och gjort det bra, verkligen! Halv 6 så ska jag kila över till Amanda då hennes mamma skjutsar oss till föräldramötet. Vi måste vara där tidigt för att fixa klart det sista lilla. Näe nu har jag inge mer att skriva om, ska väl lägga mig och läsa lite ur Twilight boken, aa den första då.

Hejsvejs alla.
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Svar: Men gumman då, inte jag heller :(

2009-05-13 @ 16:44:33
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0