Gyllene tider

Huga vad bra Gyllene tider är. Tröttnar aldrig på deras låtar. Jag har lyssnat på dom i 5 år ungefär, lika dant med Per Gessle. Sjukt bra! Jag tänker på sommaren när jag hör låtarna. Allsång på skansen osv hos momma i Brunflo. Det är sommar det och när det är kväll och solen håller på att gå ner då man tar sig ett bad i Storsjön. Det är sommar för mig.

Tänkte springa ner i sängen tänkte jag säga men hoppa ner och sova. Hoppas jag slipper bli väckt imorgon med. Jag är så lättväckt, bara någon pratar nere så vaknar jag typ. Jätte irreterande. Nu sitter jag och pratar om något helt ointresserat igen. Förlåt, jag är trött nu så det bara kommer.
Godnatt. ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Gyllende tider suger gummsan :) förutom "kung av sand"... <3

2009-05-10 @ 12:50:19
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0