Godnatt.

Skriver ett liten inlägg här nu, inte för att jag har så mycket att skriva men jag kommer nog på nåt. Tänkte gå och lägga mig och sova strax, ska alldeles snart tvätta bort ansiktsmasken som jag nog suttit här med förlänge tror jag. Haha. Imorgon är det skola, och det betyder mycket pluggande, fast.. Det är inte så mycket, det värsta är över. Vad är det? 3-4 riktiga skolveckor kvar? jäkligt deprimerande att få lämna 9C och Backens. Usch vad jag kommer storgrina på skolavslutningen och balen. Men men. Ska ta vara på den tiden som är kvar och se till att det blir till riktiaga toppen dagar.

Nä nu börjar det klia på näsan, måste skynda mig tvätta bort det nu innan jag får panik ><
Godnatt ♥

/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0