Emma-Lee

Vart så lite uppdateringar idag i bloggen. Har inte haft nåt speciellt att skriva om för jag har inte gjort nå mycket alls idag förutom nu ikväll. Amanda frågade om jag ville komma och kolla på film med henne och Oliver, vilket jag ville då såklart. Vi åt även glass och filmen hette Sweeney Todd. Jag fattade typ nästan ingenting av den filmen men det gick att kolla på den iallafall, som tur var. När filmen var slut så satte vi oss vid datorn. Lyssnade på musik och jag fick världens jävla chock. Skjut mig någon.. Sitter och nöter Johan Palm - Emma-Lee. Helt sjukt, trodde inte att det var han först. Hemma hos Amanda kollade vi oxå på gamla bilder på datorn och vi satt och garva. Haha.

Men nu har jag inte så mycket att skriva om tyvärr, ha det så bra allesammans
Puss och godnatt ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: amanda

hahah du fyfan att den låten är bra! Du får gärna skjuta mig med XD <3

2009-05-01 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0