Chips och cola

Amanda tog med mig på en promenad ner till statoil och tog ut pengar. Vi gick sen till Kulturstjärnan för det skulle vara något där dom Oliver och dom andra tror jag hade fixat. Det var inte så kul där så vi gick upp igen och ställde oss utanför, vi pratade och pratade. Vi gick efter en lång stund hem till mig då Ann Marie bjöd oss på chips och cola. Vi har bara suttit inne på mitt rum, pratat med folk och redigerat om bilder. Haha.. Fy fan vilken rolig kväll.

Jag tänkte kolla på Parlamentet på datorn och efter det läsa lite. Det är så skönt när det redan är helg igen. Veckorna flyger bara iväg så man hinner inte med. Huhu, och snart går vi ut 9an och börjat på ett nytt äventyr på gymnasiet. Alltså, jag ser längtar tills jag börjar på gymnasiet men ingen klass kommer att vara som 9C!

Nej men nu ska jag kolla lite på program på datorn, ha det bra allesammans.
Puss, godnatt!
/ Jessica ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0