Blogg?

Jag vet inte om jag ska fortsätta med min blogg längre. Jag blir så less när inte min header inte vill synas och jag vet inte vad jag ska skriva om heller. Mina inlägg blir riktigt tråkiga att läsa också. Kanske jag bara ska ta en paus? Hm, än så länge fortsätter jag tills det verkligen tar stopp.

Iallafall, har läst lite mer nu ur boken jag lånade av Olivia. Den första Twilight boken - Om jag kunde drömma. Den är sjukt bra och man kan inte lägga ifrån sig boken heller när man väl håller på att läsa. Jag är så fruktansvärt trött nu så jag lägger mig tidigt tror jag om jag inte fastnar här. Men nu måste jag ner och dricka vatten, det bränner i munnen efter mina turkiska peppar jag köpte idag.



En bok jag verkligen rekomenderar. Kanske för att jag sett filmen och så.
Men ännu en gång, den är sjukt bra!

/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

DEN ÄR BÄST.

2009-05-15 @ 23:58:26
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: J U L I A

den är skitbra!:D

2009-05-17 @ 14:14:34
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0