Barnbördshus

Fick följa med min storasyster till BB i helgas för hon skulle in och ta prover osv. Hon är gravid och ska snart föda sin lilla Theo så jag blir ju moster. Kanske knappt 2 veckor tills dess. Ni förstår inte hur mycket jag längtar till hon har ungen i famnen. Om Theo kommer den dagen som är beräknat ska jag se till att vara på plats på sjukhuset, åtminstonde sitta vid entrén eftersom man får ju inte komma längre och besöka inne på BB, knappt att ens fader får komma. Men det är ju så nu för att det inte ska komma så mycket bakterier och smitta bebisarna för dom är ju så känsliga. På BB kollade dom ultraljud så jag fick se bebisen och jag fick även höra hans hjärta slå på någon apparat. Tiden har ju gått så snabbt, det känns som om att det var igår hon berättade att jag skulle bli moster. Hoppas att bebisen inte växer lika snabbt ><.

/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Sv: HAHA jag vet men jag tröttnar aldrig gumman ! :D<3

2009-05-25 @ 22:51:15
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Sv: HAHA jag vet men jag tröttnar aldrig gumman ! :D<3

2009-05-25 @ 22:51:18
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0