Backyard Babies/Takida

Sitter och lyssnar på Backyard Babies, tyckte inte alls om dom förut men efter jag sett dom live med Takida i höstas så var dom faktiskt bra. Eller okej.. Inte alla låtar men vissa. Gosh vad jag vill tillbaka dit till Sundsvall den 9/8-08. Den bästa dagen i hela mitt liv. Jag Amanda och Sandra åkte dit mest bara för att Takida skulle dit. Backyard Babies spelade först och vi fick vänta jätte länge tills Takida skulle ut och spela. Kan inte förklara känslan när dom gick ut på scén och började spela Evil eye. Nä, fan att inte kvällen kan gå i repris! Synd bara att jag inte hade sovit något på hela natten innan och att jag började må så jävla illa och fick typ ont i revbenen. Hahaha, det kom ju en kille och la sig över Sandra och en annan som juckade mot mig när hon hoppade. Och det var en som började bråka med Sandra och en annan som var hur påverkad som helst, han spelade luftgitarr och sjöng alldeles bakom mig och Amanda. Jag tycker lite synd om dom som stod breve mig. Fick höra allt mitt skrik och min fina sångröst. Det blir ju Storsjöyran i sommar med, gissa vilka som kommer?.. Jo, TAKIDA. Amanda ska även följa med och det kommer bli kanonkul!

Här kommer det lite bilder sen Backyard Babies och Takida i höstas.


Takida ♥


Takida, vart inte så bra bilder. Det regnade och var mörkt ute. + att det var en massa strålkastare.


Dregen i Backyard Babies.

Dregen.


Snälla, ta mig tillbaka någon?

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: amanda

jag vill också tillbaka! <3

Du, jag längtar :DDDD <3

2009-05-07 @ 20:06:17
Postat av: amanda

jag vill också tillbaka! <3

Du, jag längtar så jag kan dö <3

2009-05-07 @ 20:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0