9 Maj

Börjar med att skriva grattis till AnnMarie som fyller.. Hm, ärligt talat så vet jag inte. Vilken bra koll jag har, haha.

Skönt, jag sov till 12 idag. Jag älskar helger, speciellt lördagar då man får äta godis (a). Ikväll ska jag även träffa Olivia. Vi ska köpa godis och kolla på Twilight. Äntligen säger jag bara. Alla säger att den är bra, så jag längtar jätte mycket tills vi ska se den.
Just idag så har jag inte alls någonting för mig. Har nästan lite dåligt samvete för allt chips jag tryckte i mig igår, men det var ju faktiskt 50 % less fat, det gjorde saken mycket bättre.

Näe nu ska jag hitta på något vettigt att göra istället för att sitta här och dega.
Ha det bra allihopa. Puss och kram.
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0