8 Maj

Hejsan alla! Som ni kanske ser så har jag en ny design i bloggen. Moster Elisabeth hjälpte mig med lite saker så nu är det gul och somrig. Det kommer nog inte dröja nå länge tills jag tröttnat på designen och kommer att vilja ändra och göra om den.

Idag nurå så har vi inte gjort nå speciellt. Teknik, bild och svenskengelska. Sen idag så ska jag följa med Amanda ner till Statiol.
Fasiken, jag har inget att skriva om. Hatar när det här händer. Liksom, det har ju inte hänt något speciellt idag och inget annat roligt som jag kan skriva om.. Okej, inte för att mina inlägg brukar vara så roliga och läsa eller så. Jag skriver om det jag vill och det som bara kommer.

Se där, nu fick jag ihop ett inlägg. Haha. Jag skriver nog lite mer senare.
Kommer absolut inte på något just nu.
Puss och kram / Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0