6 Maj

Det första jag tänkte skriva här i bloggen är grattis till momma som fyller hela 60 år idag. Massor av grattis kramar till henne!

Ledig idag från skolan, jätte skönt. Sov till halv 10 för jag var tvungen att gå till bussen som gick 11. Den höll jag på missa, haha AnnMarie som ska stå och prata med mig alldeles för länge, men jag hann som tur var. Snälla Amanda som följde med mig till körskolan i Hudik. På bussen in träffade vi även Nina och Sofie.

Det gick väldigt bra inne på körskolan, jag fick ju börja om redan på fas 1 eller A kanske det heter. Jag hade ju klarat alla dom där förra sommaren. Hade ju bara ett repitions prov, slutprovet och uppkörningen kvar och sen hade jag mitt körkort i fickan. Eller ja.. Hade ju fått väntat lite oxå eftersom det tar ju tid att få det från posten. Hehe, (förlåt Olivia).
Så idag klarade jag den första fasen, satt länge med den.
När vi sitter på bussen hem så är det alldeles grått på molnen, satt och tänkte om det skulle bli åska men endån att det var förtidigt så jag gick ju hem och verkligen hoppades på att den första skulle komma. När jag är hemma och startar datorn osv så hör jag något som mullrar, tänkte att det var Bosse som var ute och fixa med nåt, Annmarie ropade att jag skulle stänga av datorn och mina smilegropar kom. Det har mullrat och blixtrat jätte mycket, jag har suttit här och haft det jätte mysigt.

Jag hoppas på att det kommer mer åska, det är alldeles blått på molnen och det är påväg hitåt.
Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge.

Ha det bra alla.
/ Jessica ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Anonym

jävla hehe

2009-05-06 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0