5 Maj

SItter här lite små depp. Blir ingen Britney Spears för mig isommar. Dom som skulle betala biljetten hade inte pengar på måndag då biljetten släpps, och det tar nog bara en timma tills alla är slut. Fan å! Jag får väl nöja mig med Takida (<3) och andra tråkiga artister här i Sverige. Skit också!

Idag efter skolan så bestämde jag och Annmarie att vi skulle ha en städardag. Men det blev inte av eftersom Annmarie hade glömt att jag ska på aerobics ikväll och hon tänkte att vi kunde städa efter maten som hon sa idag när jag kom hem. Amanda och Sandra skulle kolla på Twillight som jag alltid velat sett direkt när dom kom hem idag och frågade om jag oxå ville se. Men det var ju ''städ dagen'' -.- Nu sitter dom där nog och njuter av filmen medans jag sitter här och deppar.

Jag ska nu snart kolla på Andra Avenyn. Har verkligen längtat efter denna dag! Andra Avenyn = det bästa!
Näej nu kom Josef och sa att maten var klar. Det passar jätte bra nu för min mage kurrar. Snusk mat i skolan idag med.

Ha det bra! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0