4 Maj

Är hemma nu efter en lång skoldag. Är så himla trött idag, vaknade 5 halv 6 imorse och kunde inte somna om. Och jag hade svårt att somna igår. Så idag skulle vi också kolla på film på en varsinn stol och kolla upp nästan i taket. Mina ögon for igen hela tiden så jag fick verkligen sitta och sära på ögonlocken. Haha, det där lät fult! Fick tillbaka vårat NO prov och jag fick G+. Synd bara att det regnar idag. Ska det regna ska det vara åska med. Hård åska ska det va! Annars så får det inte regna. När man tittar ut genom mitt fönster så ser det ut som sommar. Björkarna är gröna och gräset är grönt. När ja g ser gröna björkar tänker jag bara på skolavslutningar och denna skolavslutning om några få veckor. Jag kommer gråta ögonen av mig, får t.o.m tårar i ögonen när jag tänker på det. Åker snart till tandläkaren. Som tur nu har jag inte kvar tandställningen som dom spänner så det gör ont. Tack och lov att jag har haft min tandställningstid.

Men nu ska jag hinna läsa några bloggar och kolla runt lite, skulle också hitta en låt till Olivia. Så det är nog bäst att jag rappar på.

Vi hörs senare, kram ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

Du särar ju på allt :| Haha nejdå! Men hur går det med låten? :D<33

2009-05-04 @ 17:09:42
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0