3 Maj

Kom för en stund sen hem från Sandra, Amanda skjutsade mig på hennes moppe. Vi hade det kul och synd bara att Diana inte vart så kry och åkte hem :/. Men vi tog oss en promenad vid 1 tiden runt lite i Gnarp, Haha. Sen gick vi hem och kollade på Björnbröder. Jag älskar dom filmerna! Jag gråter floder när jag ser dom. Okej, jag gör det på dom flesta Disney filmer. Haha och det vet jag att jag inte är ensam med.. Eller vad säger du Olivia?

Idag har vi inte gjort mycket. Vi vaknade vid 11 halv 12 och kollade klart på filmen eftersom alla somnade till den inatt. Vi gick sen ut och hoppade studsmatta och mest pratade. Vid 4 åkte jag och Amanda hem.

Nu ska jag läsa mina favoritbloggar. Ha det bra,
puss / Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

haha jag gråter med, vi gråter tillsammans! :D <3

2009-05-03 @ 20:52:33
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: Olivia

haha jag gråter med, vi gråter tillsammans! :D <3

2009-05-03 @ 20:53:02
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0