21:37

Ska bara skriva ett inlägg så ska jag sen ta och krypa ner i sängen och sova. Som jag skrev i det förra inlägget att jag var så trött att jag nästan somna. Haha, när vi var påväg hem från tandläkaren så satt jag och sov nästan, men jag har ju den oturen som inte somnar när man åker på resor eller en längre sträcka tyvärr. Jo men hos tandläkaren idag. Satt i väntrummet och det sitter en handikappad tant där, hon bara glodde och glodde på mig. Hennes ögon var ca 3 meter ifrån varandra och näsan stor som en potatis. Hon såg ju så rolig ut så jag fick ju verkligen sitta och knipa igen eftersom hon stirrade på mig. Men som tur var slapp jag sitta och vänta länge, några få minuter. Jag tycker ju så synd om sånna. Kom in och vi bara kollade så bryggan till nederkäken satt bra osv när jag sover. Dom ställde några frågor och skrev en remiss till jag ska få tänder i överkäken. Det kommer att ta ett tag.
Som pappa sa: Ja du får då stå ut du å. Jo, Jag har fått stått ut nu i flera år, all smärta som jag haft/har. Och då menar jag inte tänderna bara. Allt annat..

Ska nu sova, godnatt och ha det bra allesammans.
Ska få se nu var jag drömmer om inatt, kanske ännu en dröm om mamma som varje natt nästan?
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0