2 Maj

Hejsan hejsan alla! Idag är det strålande väder och jag har faktiskt varit ute. Tog mig en promenad lite runt Gnarp och sen när jag kom hem slängde jag på mig bikinin och la mig och solade. Jag har inte bränt mig så jag är fortfarande lika vit. Fy.. Jag har jätte svårt att få färg på mig. Snart ska jag äta och sen hoppa in i duschen för senare ikväll hämtar Amanda upp mig på moppen och kör mig till Sandra där jag Amanda och Diana ska sova och kolla på film inatt. Hela huset för oss själva för hennes pappa är inte hemma. Igentligen skulle vi kolla på Five across the eyes men vi ska kolla på den den 16 tror jag det var? för då var det ett år sen vi såg den sist och första gången. Haha, stacka om cp film alltså, uch. Men om det går ska jag äntligen få se Twillight. Alla säger att den är bra och som Olivia helatiden kollar på den om och om igen så kan jag nog förstå att den är bra. När jag var ute och solade i solstolen så fick jag ett sår på knät, det svider :< och dumma insekter som ska hålla på surra en i öronen och sätta sig på en. Varför finns sånna snusk saker för?

Nä nu ska jag nog lägga mig framför tv:n och lata lite och vänta på maten. Ha det bra, kramar / Jessica♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0