13 Maj

Hejhej. Sitter nu i datorsalen för att skriva hur en mobiltelefon fungerar, eller jag vet inte vad jag ska välja med jag får se vad jag hittar för information om mobiltelefonen. Annars så får jag skriva om något annat. Somnade så skönt igår vid 10. Jag var verkligen trött igår efter allt slit. Bakade ju hur mycket som helst igår och sen hade vi inget annat så göra i väntan på aerobicsen som det var 2,5 timmar kvar innan det skulle börja så vi gick till Nina och var där ett tag, Haha. När klockan närmade sig halv 7 så gick vi och bytte om och började träna. Jag trodde inte jag skulle orka allt, jag var så jävla trött och ville igentligen skippa träningen. Äh, på torstag är det sista gången så måste gå då.

Idag när skolan slutat måste vi bakargänget stanna kvar för att koka kaffe osv. Vi måste sätta pris på våra bakelser och sen sälja dom när föräldramötet har startat. Näe, nu måste jag fortsätta med min uppgift här. Åh, det är så jävla tråkigt.

Ha det bra! Kramar ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0