12 Maj

Sitter i bibblan på skolan nu. Vi har nyss bakat, skrattat och flamsat för det mesta. Haha. Jag är jätte trött nu, tog även sovmorgon och klev upp klockan 7 och jag somnade halv 10 igår efter jag läst. Man kommer snabbt in i bocken må jag säga! Vi hade ju nationella prov i fysik idag med, ehm.. Jag gissade på allt. Det var ju jätte svårt. Sen dom som gick iväg tidigare från provet hade matte sen och efter det syslöjd. Gick direkt och bakade så nu är vi klar och vänar bara på att klockan ska bli halv 7 då jag Amanda och Sandra ska träna. Snacka om trött jag kommer vara när jag kommer hem sen vid 8. Jag har varit på.. Eller vi kommer att vara på skolan i ca 12 timmar idag. Huhu. Imorgon måste vi oxå stanna, vi måste duka och göra iordning till föräldramötet imorgon kväll. Så jag kommer inte ens att starta datorn när jag kommer hem sen, jag hoppar direkt in i duschen och sen ner i sängen och läser. Sen när dom stänger biblioteket så har vi ingen stans att ta vägen. Vi får väl sitta på Ica som 3 jävla lodisar. Aja, ha det bra alla.

Kram / Jessica ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: amanda

hahaha "3 jävla lodisar" jo det låter ju som oss det x') <3

2009-05-12 @ 17:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0