10 Maj

Nu är det bara 16 dagar kvar tills vi sätter oss på bussen till Arlanda och sedan sätter oss på planet till Spanien.
hiiiiiiiihihihii.


Hatar av att inte vakna av mig själv, här får man inte sova ut utan att någon ska komma in i rummet och bara smälla upp dörren och sen gå in i det lilla frådet för att hämta ett täcke i en prasselpåse och få '' Oj förlåt, väckte jag dig? '' som ursäkt. Här är det så, kl 8-9? imorse. Sen vid 11 så ska det dammsugas oxå, hmm. Näe, nu ska jag sluta klaga, jag menar.. För eran skull.

AnnMarie tänkte åka iväg på bilbingo, så jag tänkte bara ta det lugnt och ha det skönt typ. Men hon kommer upp med en massa rengöringsmedel och skurborste med disktrasa och menar att jag ska städa inne på min toalett, muhuhu. Jag som ville lägga mig på soffan och ta det lugnt. Förlåt, nu vart det ju ännu mer klagomål.

Vad ska ni göra idag då? :)
Hälsningar / Jessica ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0