090526

-Mot Stockholm!

Allting är packat och klart. Som ni vet är jag väldigt duktig på att ta med mig kläder, jag tror nästan jag tagit med mig alldeles för mycket, rättare sagt.. Min garderob. Jag kommer ju handla väldigt mycket där i Spanien så jag måste nog gå igenom väskan en gång till och vekrkligen tänka igenom vad jag ska ha med mig, om jag verkligen behöver ha med det. Vi kommer att åka till Stockholm vid 11, vi börjar åka ner dit iallafall. När vi kommer fram dit.. Ja det är en annan femma det. Vi kommer att hälsa på någon av AnnMaries gamla fosterbarn som jag inte kommer ihåg namnet på och sen åker vi till AnnMaries barn Hans som vi ska vila lite hos så slipper vi sitta på Arlanda och vänta i några timmar. Jag har ingen aning om när flyget går men tidigt imorgon tror jag. Nu hoppas jag att mina pengar räcker långt där nere. Jag har inte varit så duktig och sparat vilket jag aldrig är. Det blir ju alltid att man lånar där ifrån och sen glömmer lägga tillbaka... (a). Nej nu ska jag fixa klart lite och äta innan vi sätter igång bilresan till sveriges huvudstad.
Troligtvis kommer jag inte sitta vid någon dator där nere i Spanien. Så ni får vänta med att höra hur jag har och har haft det tills jag kommer hem och skriver ett långt inlägg med miljoner bilder. Ha det så bra i Spanien, vi hörs nästa vecka. Sakna mig inte för mycket bara.

Puss och Kram ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

"Ha det så bra i Spanien, vi hörs nästa vecka." Haha vafasen, menar du inte Sverige? ;) haha ha det så bra sötnosen min! :)<3

2009-05-26 @ 22:47:11
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: Olivia

"Ha det så bra i Spanien, vi hörs nästa vecka." Haha vafasen, menar du inte Sverige? ;) haha ha det så bra sötnosen min! :)<3

2009-05-26 @ 22:47:15
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: Olivia

"Ha det så bra i Spanien, vi hörs nästa vecka." Haha vafasen, menar du inte Sverige? ;) haha ha det så bra sötnosen min! :)<3

2009-05-26 @ 22:47:20
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0