090525

Gud vilken skön dag! Soligt och hela 16 grader varmt ute. Idag har det varit jätte lugnt på skolan eftersom typ hela klassen är i tyskland och även våra lärare vi skulla ha idag. Är hemma nu och ska ta och börja packa till Spanien imorgon. Jag vet inte alls vad jag ska ha med mig eftersom jag ska handla väldigt mycket där nere med, eller ja, om jag hittar något då dvs. Det här blir första gången jag åker utomlands. Jag hoppas jag kommer tillbaka brun och utvilad. Imorgon kommer först en som heter Marianne och ska prata lite med mig osv och sen efter det sticker vi av till Stockholm. Jag ser inte fram emot bilresan hela vägen ner dit, så ni får då allt smsa och ringa mig så jag inte får tråkigt hela vägen. Jag har musik och ska köpa tidningar efter vägen så det får roa mig lite det med.

Sitter nu och väntar på att Amanda ska komma över. Jag vet inte vad vi ska hitta på men säkerligen kommer vi leta hysteriskt efter Takidas nya låt. Jag vill så gärna höra den!

Vi hörs! ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0